Thursday , 15 November 2018
بریکنگ نیوز
Home » انڈیا » زایرہ وسیم کے بارے میں وہ باتیں جو آپ نہیں جانتے !!! 
زایرہ وسیم کے بارے میں وہ باتیں جو آپ نہیں جانتے !!! 

زایرہ وسیم کے بارے میں وہ باتیں جو آپ نہیں جانتے !!! 

عامر خان کی حالیہ کامیاب فلم ‘دنگل’ میں ایکٹنگ کی وجہ سے بحث میں آئیں زایرہ وسیم جموں کشمیر کی وزیر اعلی محبوبہ مفتی سے ملاقات کرنے کے بعد سوشل میڈیا پر مشکل میں پھنس گئیں.
زایرہ کو troll کے کیا گیا اور کہا گیا کہ انہیں محبوبہ کے بجائے پلیٹ گن سے زخمی لوگوں سے ملاقات کرنی چاہئے.
16 سال کی زایرہ سوشل میڈیا پر بد کلامی سے اتنا پریشان ہوئیں کہ انہوں نے اپنا معافی نامہ پوسٹ کیا. جس کے بعد ان کے حق میں بہت جانی – مانی مشہور شخصیات کھل کر آئیں. زایرہ نے بعد میں معافی نامہ ہٹا دیا اور ایک نئی پوسٹ میں اپنی صفائی دی.
اپنی پہلی فلم سے شہ سرخیوں میں آئیں زایرہ کے بارے میں لوگ زیادہ جانتے نہیں ہیں اور فلم میں ان کی ایکٹنگ سن کر اس کا اندازہ بھی لگانا مشکل ہے کہ وہ کشمیری ہیں.
سال 2000 میں سری نگر کے هول علاقے میں پیدا ہوئیں زایرہ کا فلموں میں آنا محض ایک اتفاق ہے.
دنگل ریلیز ہونے کے بعد میڈیا سے بات چیت میں انہوں نے کہا تھا، ” مجھے ایکٹنگ کا بالکل کوئی شوق نہیں تھا اور نہ کبھی سوچا تھا کہ میں فلموں میں کام کروں گی. یہ سب صرف قسمت کی وجہ سے ہوا. ”
زایرہ نے سرینگر کے مشنری اسکول سینٹ پال سونور سے حال میں دسویں کلاس پاس کی ہے. ان کے والد بینک میں کام کرتے ہیں جبکہ ماں ٹیچر ہیں.
یہاں تک کہ اگر ایک فلم نے زایرہ کا راستہ اور منزل دونوں بدل دی ہو، لیکن یہ اتنا آسان نہیں تھا.
ان کی دلچسپی فلموں میں نہیں تھی اور ان کا خاندان بھی یہ نہیں چاہتا تھا کہ وہ بالی ووڈ میں قسمت آزمانے کے لئے ممبئی کی راہ پکڑیں.
لیکن آخر میں زایرہ کے خاندان نے انہیں فلموں میں کام کرنے کی اجازت دی اور نتیجہ سامنے ہے. اس میں زایرہ کی ایک رشتہ دار نے اہم کردار ادا کیا.
وہی رشتہ دار نے زایرہ کے والدین کو سمجھایا کہ انہیں ایک بار اپنے خوابوں کو پورا کرنے کا موقع دیا جانا چاہئے اور آخر کار وہ مان گئے.
تاہم، فلم کی کامیابی کے بعد بھی ان کے پاؤں زمین پر ٹکے ہیں اور زایرہ کا کہنا ہے کہ وہ کسی کی حوصلہ افزائی کا حصہ بننا نہیں بننا چاہتی ہیں.
میڈیا سے بات چیت میں انہوں نے کہا تھا، ” فلم کے بعد بہت لوگ میرے پاس آئے اور کہا کہ مجھ میں ان کا رول ماڈل لگتا ہے. لیکن میرا کہنا   ہے کہ وہ یہ نہ سوچے کہ میں نے ایکٹنگ کی، تو وہ بھی کریں. ان میں زیادہ اداکاری کی قابلیتیں ہو سکتی ہیں. وہ مجھے کوئی حوصلہ افزائی کا حصہ نہ بنائیں  . ”
زایرہ ، عامر خان کی ایک اور فلم ‘سیکرٹ سپر اسٹار’ میں بھی کام کر رہی ہیں اور عامر نے فلم کے بعد ان کی کافی تعریف کی تھی.
عامر نے کہا تھا، ” شوٹنگ سے پہلے زایرہ کچھ کمزور لگ رہی تھیں اور لگا تھا کہ کس طرح ہوگا. لیکن جب شوٹنگ شروع ہوئی، تو ان کی ایکٹنگ غضب کی تھی. ”

Comments

comments