Monday , 26 February 2018
بریکنگ نیوز
Home » بین الاقوامی » آفریقہ » یہ ملک بنے گا دنیا کا پہلا تمباکو سے آزاد ملک
یہ ملک بنے گا دنیا کا پہلا تمباکو سے آزاد ملک

یہ ملک بنے گا دنیا کا پہلا تمباکو سے آزاد ملک

فن لینڈ دنیا کا پہلا تمباکو مفت ملک بنانا چاہتا ہے. دیکھئے تمباکو کے خلاف کس طرح کے بے مثال اقدامات اٹھا رہا ہے فن لینڈ.

24 گھنٹے کی حکمرانی
فن لینڈ میں سگریٹ بہت مہنگی ہے. ملک میں رہنے والا شخص ایک بار میں دوسرے یورپی ملک سے ایک کلو تمباکو ہی خرید سکتا ہے. لیکن تمباکو خریدنے کے لئے اس سے کم 24 گھنٹے فن لینڈ سے باہر رہنا گے.

بالکنی میں بین
عوامی مقامات پر تمباکو نوشی پر پابندی لگانے کے بعد فن لینڈ نے گھر کی ذاتی بالکنی میں سگریٹ، سگار یا الیکٹرانک سگریٹ پر پینے پر جزوی پابندی لگا دی ہے. بالکنی میں سگریٹ پیا جا سکتا ہے، لیکن دھواں کسی اور کی بالکنی یا کسی شخص کی طرف نہیں جانا چاہئے.

گاڑی میں بھی روک
اگر کار میں 15 سال کی عمر سے چھوٹا بچہ بیٹھا ہے تو بھی تمباکو نوشی کرنا غیر قانونی ہے. گاڑی میں بیٹھا کوئی دوسرا شخص اگر اعتراض جتائے تو بھی تمباکو پھونكنا بند کرنا ہوگا.

ای سگریٹ پر بھی سختی
ونیلا یا منتھل فلیور والی الیکٹرانک سگریٹ پر بھی عام سگیرٹ، سگار، چبانے والے تمباکو كو جیسی ہی پابندیاں لگائی گئی ہیں. بغیر نکوٹین والی الیکٹرانک سگریٹ بھی اس زمرے میں رکھی گئی ہیں.

کوئی اشتہار نہیں
ٹی وی، اخبار، رسالے میں تمباکو کی مصنوعات کی کوئی اشتہار نہیں دکھایا جائے گا. پوسٹر بھی نہیں لگائے جائیں گے.

بھوٹان کی بھی ایسی ہی کوشش
ہندوستان کے پڑوسی ملک بھوٹان نے بھی 2005 میں تمباکو کی فروخت پر مکمل طور پابندی لگا دی. لیکن اسمگلنگ کے چلتے یہ روک کامیاب نہیں رہی. اسی وجہ سے 2011 میں سخت تمباکو کنٹرول ایکٹ پاس کیا گیا. تمباکو نوشی کرنے والے شہریوں کو ہندوستان سے ایک ماہ میں 200 سگریٹ لانے کی رعایت ہے.

تمباکو سے آزاد ملک کا مطلب
ایسا ملک جہاں کی 98 فیصد سے زیادہ آبادی تمباکو کی مقدار استعمال نہ کرتی ہو، اس کو تمباکو آزاد ملک کہا جاتا ہے.

Comments

comments