Friday , 24 November 2017
بریکنگ نیوز
Home » انڈیا » قومی

قومی

ممبئی 1993 دھماکوں کے الزام میں ابو سالم قصوروار

انڈورلڈ ڈان داؤود ابراہیم کے ساتھی اور مشہورگیانگسٹر ابو سالم کو ٹاڈا کی خصوصی عدالت نے 1993 میں ممبئی میں ہوئے سلسلہ وار بم دھماکوں کیلئے قصور وار قرار دیا ہے ابو سالم کے علاوہ ایک اور گیانگسٹر مصطفے دوسہ سمیت6افراد کو خاطی قرار دینے والی عدالت سزاؤں کا تعین کررہی ہے۔25سال پہلے مارچ کے مہینے میں ہوئے ان دھماکوں ... Read More »

اجمیر دھماکوں کے مقدمہ کا فیصلہ دو ہندو انتہا پسندوں کو سزاء !

راجستھان کے اجمیر شریف میں واقع عالمی شہرت یافتہ درگاہ حضرت خواجہ معین الدین چشتیؒ کے احاطہ میں عین اس وقت جبکہ روزہ دار افطار کررہے تھے11فروری2007 کو بم دھماکہ ہوا تھا۔اس واقعہ میں3افراد جاں بحق اور15دیگر زخمی ہوگئے تھے خوش قسمتی سے درگاہ کے احاطے میں ایک اور مقام پر رکھا ہوا بم پھٹ نہیں سکا ورنہ جانی نقصان ... Read More »

بے گناہ قیدی

ممبئی کے سلسلہ وار ٹرین بم دھماکوں کیس سے بری ہونے والے عبدالواحد شیخ کی کتاب جس نے بے قصور مسلم نوجوانوں کو دہشت گردی کے معاملات میں پھنسانے کیلئے پولیس اور تفتیشی ایجنسیوں کی ’کارکردگیوں‘ کو اُجاگر کرکے تہلکہ مچا دیا ہے…….! کیا 7/11 کے تمام ہی ملزمین بے گناہ ہیں؟ کیا ان کا ’مسلمان‘ ہونا ہی ان کا ... Read More »

دہشت گردوں کی دھمکیاں ! آئی ایس آئی ایس کیا ہندوستان میں پہنچ گئی ہے ؟

مدھیہ پردیش میں انسداد دہشت گردی اسکواڈ نے11ہندو نوجوانوں کو گرفتار کر کے پاکستان کی خفیہ ایجنسی آئی ایس آئی کے ایک جاسوسی ریاکٹ کو بے نقاب کیا تھا۔ اس ریاکٹ پر الزام تھا کہ وہ دفاعی معلومات پڑوسی ملک کو پہنچا رہے ہیں۔ ساتھ ہی بہار پولیس نے نیپال سے دو افراد کو گرفتار کیا تھا جو ہندو تھے ... Read More »

کشمیر میں ضمنی پارلیمانی انتخابات مخلوط حکومت کا وقار داؤ پر

یو پی انتخابات میں جیت کے بعد جشن منانے والی بی جے پی کی حلیف پی ڈی پی کیلئے ضمنی پارلیمانی انتخابات جو سرینگر‘بڈگام اور اننت ناگ‘پلوامہ کی دو نشستوں کیلئے بالترتیب9اپریل اور12اپریل کو ہونے والے ہیں عزت و وقار کا مسئلہ بن گئے ہیں دونوں نشستوں پر پی ڈی پی نے اپنے امیدوار کھڑے کئے ہیں ۔ سری نگر ... Read More »

پاکستان میں ہندوستانی مشائخ کی پر اسرار گمشدگی اور بازیابی

دہلی کی درگاہ حضرت نظام الدین اولیاؒ کے سجادہ نشین کے بشمول دو مشائخ جو14مارچ کو پاکستان کے دورے پر روانہ ہوئے تھے‘ کہ پڑوسی ملک میں اچانک لاپتہ ہوگئے۔ ان دو ہندوستانی مشائخ کے پاکستان سے پر اسرار طور پر لاپتہ ہوجانے کی اطلاع پر ملکی مشائخ اور ہندوستانی مسلمانوں میں تشویش کی لہر دوڑ گئی۔ تا ہم پاکستانی ... Read More »

پنجاب میں بادل چھٹ گئے! کانگریس کی نئی صبح نمودار !!

ملک کی سکھ اکثریت والی ریاست پنجاب میں مخالف حکومت لہر نے بی جے پی۔اکالی اتحادی حکومت کا بیڑہ غرق کردیا۔5ریاستوں کے ساتھ اس سرحدی ریاست کے اسمبلی انتخابات منعقد ہوئے تھے۔ تا ہم یہاں نہ مودی میجک نے کام کیا اور نہ آر ایس ایس یا گاؤ رکھشکوں کا کوئی اثر ہوا۔ پنجاب کے حالات نے اگرچہ عام آدمی ... Read More »

پنجاب کی واحد مسلم وزیر رضیہ سلطانہ

سرحدی ریاست پنجاب کے اسمبلی انتخابات میں ریاست کے واحد بااثر مسلم حلقہ مالیر کوٹلہ سے کانگریس امیدوار بیگم رضیہ سلطانہ نے کامیابی حاصل کرتے ہوئے اسمبلی میں واحد مسلم ایم ایل اے کا بھی اعزاز حاصل کیا ہے۔پنجاب پولیس کے ڈی جی پی محمد مصطفےٰ کی اہلیہ بیگم رضیہ سلطانہ نے حالیہ انتخابات میں کامیابی حاصل کرتے ہوئے اس ... Read More »

شہاب الدین کا سانحہ ارتحال ایک عہد کا خاتمہ

بیورو کریٹ سے سیاست داں بننے والے ہمہ جہت شخصیت کے مالک سید شہاب الدین سابق ایم پی‘مارچ کے اوائل میں دارفانی سے کوچ کرتے ہوئے مالک حقیقی سے جا ملے۔ وہ82برس کے تھے ۔ وہ ممتاز اسکالر‘دانشور‘سیاسی رہنما اور اپنے اندر ملی تڑپ رکھنے والے عظیم قائد تھے۔4نومبر1935کو رانچی(جھارکھنڈ) میں پیدا ہونے والے سید شہاب الدین نے آئی ایف ... Read More »

سیاسی اُفق سے غائب ہوتے مسلمان!

یو پی اسمبلی ‘ انتخابات میں بی جے پی کی کامیابی از خود ایک بڑا المیہ ہے لیکن آدتیہ ناتھکا ملک کی سب سے بڑی ریاست کا (جہاں تقریباً 20 فیصد مسلمان رہتے ہیں) وزیر اعلیٰ بننا مسلمانوں کی نہیں ملک کی بد قسمتی ہے۔ یوپی کے انتخابات سے قبل یہ عام خیال تھا کہ یو پی میں اگر مسلم ... Read More »