Friday , 24 November 2017
بریکنگ نیوز
Home » سیاحت

سیاحت

حیدرآباد کے واٹر پارکس موسم گرما کیلئے بہترین تفریح

موسم گرما کی تعطیلات کا آغاز ہوچکا ہے۔یقینی طور پر آپ تعطیلات کے موقع پر تفریح کی منصوبہ بندی کررہے ہوں گے۔ حیدرآباد شہر جو تاریخی اہمیت کی حامل عمارتوں کیلئے شہرت رکھتا ہے وہیں جدید دور میں دستیاب تفریحات کے مراکز بھی یہاں قائم ہورہے ہیں۔موسم گرما میں آبی تفریحات کو خصوصی اہمیت دی جاتی ہے۔ حیدرآباد کے گرد ... Read More »

ہندوستان اورمسلمان(قسط 15 ) اور نگ زیب کا وصال اور سلطنت مغلیہ کے زوال کا آغاز

مغلیہ سلطنت افغانستان سے برما تک‘کشمیر سے دکن تک پھیل چکی تھی۔شہنشاہ اورنگ زیب عالمگیر نے89 برس کی عمر پائی اور 50 سال تک حکومت کی لیکن ان کی حکمرانی کا بڑا حصہ بغاوتوں کو کچلنے اور حملہ آور فوجوں کا مقابلہ کرتے ہوئے گذر گیا۔پھر ایک دور ایسا آیا کہ اورنگ زیب86برس کے ہوگئے۔وہ جنگ و جدال سے تنگ ... Read More »

منڈو یا منڈوا گڑھ مدھیہ پردیش کا تاریخی سیاحتی مقام

مدھیہ پردیش‘ملک کی ایک مرکزی ریاست ہے۔ قدرتی نظاروں‘ پہاڑوں ‘جھرنوں‘ندیوں سے مالا مال یہ ریاست کئی راجاؤں اور بادشاہوں کے اقتدار میں جنگ کا میدان بھی بنی رہی۔مغربی مدھیہ پردیش میں مالوہ کے علاقہ میں واقع دھار ضلع کا ایک علاقہ ہے منڈو‘ جس کو منڈواگڑھ بھی کہا جاتا ہے۔یہ دھار مستقر سے35کیلو میٹر اور اندور سے تقریباً100کیلو میٹر ... Read More »

ہندوستان اور مسلمان (قسط 14 ) ابو المظفر محی الدین محمد اورنگ زیب عالمگیرؒ

مغلیہ سلطنت کے بانی ظہیر الدین بابر تھے جنہوں نے1526میں اپنی حکومت قائم کی تھی ان کے بعد ہمایوں ‘ اکبر ‘ جہانگیر‘شاہجہاں نے اس سلطنت کو ہندوستان کے طول و عرض میں وسعت دی۔ اورنگ زیب آخری حکمراں تھے جن کے دور میں اس سلطنت کو مزید وسعت حاصل ہوئی۔ اورنگ زیب کے بعد مغلیہ سلطنت کے 13 بادشاہ ... Read More »

ہندوستان اورمسلمان نورالدین محمد سلیم (جہانگیر) قسط 12

نور الدین محمد سلیم چوتھے مغل حکمران تھے جو جہانگیر کے نام سے مشہور ہوئے جیسا کہ پہلے بتایا گیا ہے کہ شہنشاہ اکبر نرینہ اولاد سے محروم تھا جو اولاد ہوئی تھی نو عمری میں ہی انتقال کر جاتی تھی۔اکبر نے شیخ سلیم الدین چشتی ؒ سے دعا کی درخواست کی اور شہزداہ سلیم ان کی ہی دعاؤں کا ... Read More »

سورت، کیا آپ نے کبھی دیکھا ہے ؟

سورت‘ گجرات کا بندرگاہی شہر ہے جس کو ماضی میں سوریہ پور بھی کہا جاتا تھا۔ یہ ریاست کا معاشی دارالحکومت بھی کہلاتا ہے اور احمد آباد کے بعد یہ گجرات کا دوسرا بڑا شہر ہے۔ اس شہر کو2013میں بہترین مہمان نوازی کا ایوارڈ بھی مل چکا ہے۔ جبکہ صاف صفائی میں یہ ہندوستان کا تیسرا صاف ستھرا شہر ہے ... Read More »

ہندوستان اور مسلمان (قسط 13 )

مرزا شہاب الدین بیگ محمد خان (شاہجہاں) شاہجہاں مغلیہ سلطنت کا پانچواں بادشاہ تھا۔شہنشاہ جہانگیر اور ان کی راجپوت اہلیہ رانی من ماتی عرف بی بی بلقیس ملکانی کے تیسرے فرزند کی حیثیت سے شہزادہ خرم کی پیدائش جنوری1592میں ہوئی تھی۔شاہجہاں کو دُنیا ان کے محبت کے شاہکار تاج محل کی وجہ سے جانتی ہے جس کو محبت کی نشانی ... Read More »

ٹائٹینک سے بڑا رازدارانہ ہے اس کا ملبہ کا معاملہ

ٹائٹینک سے بڑا رازدارانہ ہے اس کا ملبہ کا معاملہ بحیرہ روم میں 2000 سال پہلے ایک جہاز ڈوبا. تفتیش کاروں جب سمندر کی گہرائی میں ملبے تک پہنچے تو وہاں ان کو ایک انسانی ڈھانچہ بھی ملا. کیا یہ ڈھانچہ بتدریج ترقی کی رازوں کھول سکے گا؟ یونان کے جزیرے اتھتھیرا کے ساحل کے پاس آثار قدیمہ کے ماہرین ... Read More »

100 کی عمر دینے والا گاؤں

چین کے ایک گاؤں میں دنیا کے سب سے زیادہ بزرگ لوگ رہتے ہیں. یہاں 200 افراد ایسے ہیں جو عمر کی سنچری لگا چکے ہیں. کیسے ہوتی ہے ان کی عمر اتنی لمبی آئیے جانیں. چین کے اس گاؤں میں رہنے والے ایک شخص نے خانہ جنگی، خشک سالی سے لے کر کئی واقعات دیکھی ہے. اس گاؤں میں ... Read More »

خطرے میں ہے اخروٹوں کی جنت

کرغزستان، دنیا بھر میں یہ ملک اخروٹوں  کے لئے مشہور ہے. لیکن آج یہاں موجود دنیا کا سب سے بڑا اخروٹوں کا جنگل خطرے میں ہے. وہاں کے رہنے والے لوگوں کو اپنے علاقے پر فخر ہے. وہ بتاتے ہیں کہ یہ جنگل حیرت انگیز ہے. اصل میں وہ کرغزستان میں واقع دنیا کے سب سے بڑے اخروٹ کے جنگل میں ... Read More »