Tuesday , 21 November 2017
بریکنگ نیوز
Home » بین الاقوامی » آفریقہ

آفریقہ

ٹرمپ اور بریگزٹ 2016 میں بڑی تبدیلیوں کے اشارے

مسلمانوں پر عرصہ حیات مزید تنگ یکم جنوری:جرمنی نے داعش کے حملے کے خوف سے میونخ ریلوے اسٹیشن بند کردیا۔ 5جنوری:چین میں بس کو آگ لگ گئی‘17افراد ہلاک ‘30 زخمی ۔ 6جنوری:ماؤ کا36میٹر اونچا مجسمہ چین کے ٹونگرو دیہات میں نصب*ڈونالڈ ٹرمپ نے اپنے پہلے اشتہار میں ہی مسلمانوں کے داخلے پر پابندی کی بات کہی۔ 7جنوری:شمالی کوریا نے ایک ... Read More »

امریکی ویزا پر ٹرمپ کا نیا فرمان: 5 خاص باتیں

مسلمان اکثریت والے ممالک سے امریکہ انےوالوں پر روک لگانے سے متعلق صدر ٹرمپ کے حکم کو پہلے کے مقابلے کچھ حد تک نرم مانا جا رہا ہے لیکن بہت سے انسانی حقوق گروپ اب بھی اس کی بھی سخت مخالفت کر رہے ہیں. دیکھا جائے تو کم از کم پانچ چیزیں ہیں اس حکم میں جو پہلے حکم سے ... Read More »

یہ ملک بنے گا دنیا کا پہلا تمباکو سے آزاد ملک

فن لینڈ دنیا کا پہلا تمباکو مفت ملک بنانا چاہتا ہے. دیکھئے تمباکو کے خلاف کس طرح کے بے مثال اقدامات اٹھا رہا ہے فن لینڈ. 24 گھنٹے کی حکمرانی فن لینڈ میں سگریٹ بہت مہنگی ہے. ملک میں رہنے والا شخص ایک بار میں دوسرے یورپی ملک سے ایک کلو تمباکو ہی خرید سکتا ہے. لیکن تمباکو خریدنے کے ... Read More »

ٹائٹینک سے بڑا رازدارانہ ہے اس کا ملبہ کا معاملہ

ٹائٹینک سے بڑا رازدارانہ ہے اس کا ملبہ کا معاملہ بحیرہ روم میں 2000 سال پہلے ایک جہاز ڈوبا. تفتیش کاروں جب سمندر کی گہرائی میں ملبے تک پہنچے تو وہاں ان کو ایک انسانی ڈھانچہ بھی ملا. کیا یہ ڈھانچہ بتدریج ترقی کی رازوں کھول سکے گا؟ یونان کے جزیرے اتھتھیرا کے ساحل کے پاس آثار قدیمہ کے ماہرین ... Read More »

100 کی عمر دینے والا گاؤں

چین کے ایک گاؤں میں دنیا کے سب سے زیادہ بزرگ لوگ رہتے ہیں. یہاں 200 افراد ایسے ہیں جو عمر کی سنچری لگا چکے ہیں. کیسے ہوتی ہے ان کی عمر اتنی لمبی آئیے جانیں. چین کے اس گاؤں میں رہنے والے ایک شخص نے خانہ جنگی، خشک سالی سے لے کر کئی واقعات دیکھی ہے. اس گاؤں میں ... Read More »

برکس کی کامیابی ہندوستان کے لئے چیلنج

گوا میں ہفتہ سے دو دن کا برکس چوٹی کانفرنس ہو رہا ہے. ہندوستان کے اہم چیلنج چین کے ساتھ تعلقات میں توازن اور اقتصادی معاملات میں رکن ممالک کی یکجہتی کو مضبوط کرنا ہے. برکس کانفرنس میں ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی کے علاوہ روس کے صدر ولادیمیر پوٹن، چین کے صدر شی جن پنگ، برازیل کے صدر مشیل ٹیمر ... Read More »

ایتھوپیا کی کافی والیاں

افریقی ملک ایتھوپیا کے دارالحکومت ادیس ابابا میں صبح سڑک پر ملنے والی تازہ کافی نیند تو ختم ہی دیتی ہے، مقامی معیشت میں اہم کردار بھی ادا کرتی ہے. کافی بیچنے والی خواتین کی زندگی میں اس کے کیا معنی ہیں، دیکھیں … شہر میں کافی کے کئی ٹھکانے ہیں لیکن سب سے زیادہ سستی کافی لیا جیسی خواتین کے ... Read More »

ڈاکٹر آمینہ فردوس ایک عظیم شخصیت

۔۔۔ عارف شجر قبل کی دہائیوں میں خواتین کو تعلیم سے آراستہ کرنے اور انہیں گھر کی دہلیز سے باہر نکلنے کو معیوب سمجھا جاتا تھا۔والدین اپنی لڑکیوں کی شادی کسی طرح کر دینے کو ہی بہت اہم اور بڑا کام سمجھتے تھے جیسے سر سے بوجھ ہلکا ہو گیا ہو لڑکیاں جب پیدا ہوتی تھیں تو گھر میں مایوسی ... Read More »

سمندر کی تہہ میں ہوٹل

انسان اشرف المخلوقات ہوتے ہوئے بھی عجیب و غریب فطرت رکھتا ہے۔ اسی وجہ سے وہ نت نئی ایجادات کے علاوہ کئی ایک تجربات کرتا ہے اور خود ہی اپنے کارناموں پر حیران رہ جاتا ہے۔ عام طور پر انسان ایک جیسی زندگی گزارتے ہوئے اُکتا جاتا ہے اور کچھ نیا کرنا چاہتا ہے۔ ایسی خواہشات رکھنے والے انسانوں کے ... Read More »

ایک کروڑ یورو ادا کرو، ورنہ ایبولا چھوڑ دیں گے

افریقی ممالک میں پھیلنے والی خطرناک بیماری ایبولا اب تاوان وصول کرنے والوں کی دھمکی بن رہی ہے۔ اس بیماری سے دھمکانے کا ایک دِلچسپ واقعہ چیک جمہوریہ میں سامنے آیا جہاں بلیک میلرس نے حکومت کو دھمکی دی کہ وہ ان کو ایک کروڑ یورو ادا کرے، ورنہ وہ سارے ملک میں ایبولا وائرس کو چھوڑ دیں گے۔ بلیک ... Read More »